Hopp til Innhold

Ammeinnlegget

Vil du jobbe med Ammehjelpens nettbutikk?

Som ansvarlig for ammebutikken.no får du jobbe med produkter rettet mot ammende. Vi tilbyr hjemmekontor, fleksibel arbeidstid, gode kolleger og en plass i den fine organisasjonen vår.

Om stillingen:

Arbeidsgiver: Ammehjelpen
Stillingstittel: Nettbutikkansvarlig for Ammebutikken.
Arbeidstid: 10 timer pr uke, fleksibelt
Arbeidssted: Hjemmekontor
Søknadsfrist: 21. januar 2022

Ammehjelpen er en ideell, frivillig organisasjon som ble startet i 1968. Ammehjelpen består av mødre med egen ammeerfaring som arbeider for å verne og fremme amming gjennom direkte mor-til- mor-kontakt.

I 2009 lanserte vi Ammebutikken for å skaffe inntekter. Ammebutikken følger Ammehjelpens vedtekter og etiske retningslinjer når det gjelder vareutvalg og markedsføring.

Ammebutikkens drift er organisert gjennom et arbeidsutvalg på 4 medlemmer, inkludert deg. Alle bor på ulike steder i landet og jobber sammen nettbasert, med noen fysiske møter i året.

Varemottak, lager og utsendelse gjøres fra varehotellet Norsk Fraktsenter AS på Dal (10 minutter fra Gardermoen). Ammebutikken benytter seg av ekstern regnskapsfører og revisor.

Dine hovedoppgaver blir:

Vår nye nettbutikkansvarlige må ha følgende kvalifikasjoner:

Det er ønskelig at du har:

Vi ser etter deg som er:

Vi kan tilby deg:

Har du spørsmål om stillingen?

Kontakt daglig leder Anne Sigstad, tlf 99 26 97 26.

Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Legg ved dokumentasjon på kvalifikasjoner og arbeidserfaring i søknaden, og oppgi referanser.

Send søknad til:

anne.sigstad@ammehjelpen.no

.

Gå til Ammebutikken 💛

.

.

Flere innlegg